अहिले सम्म कसैले सेक्सको प्रस्ताब राखेको छैन : रेखा थापा

नायिका रेखा बोल्दाखेरि जति खुल्छिन् त्यति नै सिनेमाको पर्दाहरूमा पनि कपडा खोल्ने मामिलामा अन्य नायिकाहरूभन्दा बढी नै उदार छिन्। यसपटक यिनै नायिका रेखा थापासँग खुलेर सेक्सको बारेमा प्रश्न राखेको थियो। रेखाले पनि प्रश्नअनुसार खुलेरै जवाफ दिएकी थिइन्।

सेक्स भनेको के हो?

– सेक्सप्रति मेरो आफ्नै धारणा छ। सेक्सलाई म धेरै ठूलो कुरा मान्दिन। अरू धेरै मान्छे छन्, जो सेक्स भनेपछि मरिहत्ते हाल्छन्। तर म त्यो पक्षमा छैन।



सेक्सलाई कस्तो र कुन अवस्थामा परिपूर्ति गर्नुपर्छ जस्तो लाग्छ?

– सेक्सलाई हरेक दिन प्रयोग गर्नुपर्छ भन्ने मेरा साथीहरू पनि छन् तर म यो कुरा मान्दिन। मेरो विचारमा सेक्स हप्ता वा महिनाको एकपटक गर्नुपर्छ भन्ने मान्यता राख्छु।


नेपाली दर्शक र सिनेमा क्षेत्रमा हट नायिकाको रूपमा रेखा थापालाई चिन्छन् तर तपाईंले पटक–पटक म कोल्ड छु भन्दा कसरी पत्याउन सकिएला?

– हो म बाहिरी रूपमा एकदमै सेक्सी देखिए तापनि सेक्सको सवालमा भने कोल्ड छु। चलचित्रको पर्दामा जे देखिए तापनि वास्तविक रूपमा त्यो नहुन सक्छ।


लोग्ने–स्वास्नीबीच पनि बलात्कार हुन्छ कि हुँदैन?

– यस्ता हुन्छ भन्ने म मान्दिन। नियतिको चाहनाविरुद्ध चाहिँ सेक्स हुने गरिन्छ यदि त्यो मेरा सवालमा होस् वा अरू नै कसैको सवालमा होस्। मलाई लाग्छ सेक्स हुँदा दुवैमा एकखाले सहमति हुनुपर्छ।

तपाईंलाई सेक्सी लाग्ने आफ्ना शरीरका अङ्गहरू के–के हुन्?

– मेरा सेक्सी अङ्ग भनेको आँखा र ओठ नै हुन्।

नेपाली चलचित्रका नायकहरूमा को लाग्छ सेक्सी?

– दुर्भाग्य! नेपाली सिनेमाका कुनै पनि नायकहरू सेक्सी देखिँदैनन्।

नेपाली चलचित्र उद्योगमा बढी एक्सपोजर डाइरेक्टर को हुन्?

– बसन्त श्रेष्ठ। उहाँ हाम्रो एक्सपोजर डान्स डाइरेक्र हुनुहुन्छ। उहाँले एक्सपोज गर्ने अङ्ग भनेकै हिप हो।

रेखा थापालाई कुन हदसम्म एक्सपोज गरेमा दर्शकले पचाउलान्?

– म बेडसिन दिने पक्षमा छैन र माउथ किस पनि दिन्न। किनकि नेपाली समाज त्यति उदार भइसकेको छैन।

तपार्इंको कुनै फ्यानले अकस्मात् सेक्सको प्रस्ताव राखेमा…?

– मेरा फ्यानहरूको सवालमा मेरो ओठ र गालामा चुम्बन गरेको अनुभव मसँग छ। तर, अहिलेसम्म सेक्सको प्रस्ताव कुनै पनि फ्यानले राखेको छैन। कसैले राखेमा त्यसबेला मबाट कस्तो प्रतिक्रिया आउला म अहिले नै भन्न सक्दिनँ।